ЦС ДО ПРИРОДИ


Початкова школа

Виховні досягнення
Сформованість понять та уявлень про довкілля:
- усвідомлення краси природи як унікального явища в житті людини;
- пізнавального інтересу до природи;
- -необхідності гармонійного співіснування людини та природи, відповідального ставлення до неї;
- дбайливого ставлення до природи в традиціях українського народу;
- ставлення до рослин та тварин на засадах білетики;
- "Контурна карта виховної еколого-натуралістичної роботи".
Тематичний зміст виховної діяльності
1 клас
"Чистий клас", "Збережемо чистим довкілля", "Екологічна стежка", "Збережемо красу природи», «Зелені друзі мого краю", "Перші весняні квіти", "Зустріч пернатих друзів", "Ми за них відповідаємо", "Тварини — не іграшки", "Туристська прогулянка до чистих джерел", "Рослини", "Милуйся красою рідної природи", "Звірі - малята", екскурсія до зоопарку, екологічна вікторина.
2 клас
"Віч-на-віч з природою", "Чисте джерело", "Чиста кри­ниця", "Екологічна стежка в різні пори року" (вулицею міста, села), "Первоцвіти просять захисту", "Наш квітник — найкращий", "Дивовижні звірі в українських казках", "Природа в загадках, прислів'ях, приказках та віршах", "Екологія в загадках", "Контурна карта виховної еколого-натуралістичної роботи", «Квітковий календар».
3 клас
"Будь вимогливим і ніжним: перед тобою природа!", "Чисте подвір'я", "Подорож стежкою", "Збережемо красу природи", "Заповідні місця мого краю", "Подарунки осені", "Посаджу дерево", "На квіти чарівні подивись", одноденна туристська прогулянка "У поході Друзі","Таємниці Катерини Білокур", "Тварини взимку потребують твоєї допомоги", "Різдво в гості прийшло", "Контурна карта виховної натуралістичної роботи", "Якби тварини вміли говорити", рухливі ігри з елементами техніки туризму, вікторина-гра "Що покласти в рюкзак для мандрівок", "Боляче буває всім" (ставлення до тварин), "Тварини моєї місцевості".
4 клас
«Твій рідний край», "Стань природі другом, будь природі сином", "Себе я бачу в дзеркалі природи", "Тече річка невеличка", "Чисте довкілля", "Збережемо красу природи", "Захистимо усе живе", туристська гра-естафета "Долаємо перешкоди", "В усі пори року прекрасна земля", "Екологічною стежкою до лісу (гаю, поля)", "Жива і нежива природа", "Нагодуй птахів (тварин)", гра - мандрівка "У лісі казкових дерев", "Контурна карта виховної еколого-натуралістичної роботи". 

Основна школа


Виховні досягнення

5-7 класи

Усвідомлення себе як невід'ємної частини природи, взаємозалежності людини та природи, взаємозв'язок стану довкілля та здоров'я людей:
- вичерпності природних ресурсів;
- природи як еталонної цінності;
- активної життєвої позиції щодо оздоровлення довкілля;
- ціннісне ставлення до природи;
- усвідомлення своєї відповідальності за домашніх улюбленців;
- розуміння явищ природи, знання народних прикмет;
- бережливе ставлення до природи;
- усвідомлення взаємозв’язку власного здоров’я зі станом екології.

8-9 класи

Сформованість почуття особистої причетності до збереження природних ба-гатств:
-    відповідальне ставлення до природних ресурсів і багатств;
-    ощадливе використання енергоносіїв;
-    формування екологічної культури;
-    навички безпечної поведінки в природі;
-    потреба в оздоровленні довкілля та участь у природоохоронній діяльності;
-    навички життєдіяльності в умовах екологічної кризи.

Тематичний зміст виховної діяльності

5 клас

"Я — маленька частиночка Природи", "Старти золотої осені", "Флора і фауна нашого краю", "Екологічною стежиною нашого краю", "Природа — наш дім", "Барви веселки", "Таємниці природи", "Свято квітів", "Вже брами літа замикає осінь", "Знайди скарби природи рідного краю", "Брати наші менші", "Аптека бабу-сі Медуниці", "Наго¬дуй птахів", "Бережи воду, козаче, і вона тобі віддячить", "Ко-смос в українській міфології, явища природи і народні прикмети", "Ми відповіда-ємо за тих кого приручили".

6 клас

"Зелений патруль", "Бережи ліс", "Вода — безцінне багатство,бережіть її", "Давайте, друзі, разом природу берегти!", "У при¬роді — у рідному домі", "Ліс — не школа, а всіх учить", "Природа — людині, людина — природі", "Рослини-барометри", "Чисте повітря", "До природи — не неси шкоди", "Сценарій фільму "Мальовнича моя Україна: оформ¬ляємо путівник", "Озера та ріки мого  краю", "Земля наш спільний дім", "Секрети здоров’я", "Я вклонюсь тобі  пшеничне ко-лосся", "Квіти — усмішка природи", "Ми їх назавжди втратили (сторінками Чер-воної Книги)",  "Знай  і люби  свій рідний край!", "Захистимо наших братів мен-ших",  "Екологічні  ката¬строфи",  "Дзвони Чорнобиля", "Хто природу не триво-жить, тому вона допоможе",   "Контурна карта виховної еколого-натура¬лістичної роботи".

7 клас

"Земля-годувальниця", "Історія міст і сіл України", "Україна Вишивана", "Во-да — джерело життя", "Космос — далеко чи поруч?", "Ерудит природи", "Конкурс фото "Природа і фантазія", "Здорова природа — здорова людина", "Дари природи є невичерпними", "Вітамінна скарбниця", "Овочеві витівки",  "Щедрі дари осені", "Жива Липка хай росте", "Квітковий вернісаж", "Вальс квітів","Контурна карта виховної еколого-натуралістичної роботи", "Природа не майстерня, а храм – шля-хи подолання екологічної кризи", "Сім природних чудес України".
8 клас

"Біологічний хокей" (КВК), "Екологічний бумеранг", "Еко¬логічне лото", "Зе-лений дивосвіт", "Ми — в природі, природа — в нас", "Замість ялинки   —   зимо¬вий букет", "Осінній дивограй", "Світ дерев", "Дзвони Чорно¬биля", "Мальовнича моя Україна: розробка сценарію фільму",  "Світ природи  в народному епо-сі","Контурна карта виховної еколо¬го-натуралістичної роботи", "Бережи свою планету", "Проблеми природи нашого краю".

9 клас

"Збережемо чистоту водних просторів наших!", "Бережіть рідну природу!", "Бережіть ліс — легені планети!", "Збережемо наше довкілля!", "Екологічний КВК", "Посади дерево", "Чистий зелений світ навколо тебе", "Захистимо мураш-ник", "Розчистимо лісове Джерело", "Вони — з Червоної книги!", "Квіти — очі землі", "Рослини у творах мистецтва", "Уроки Чорнобиля", "Стояла я і Слухала весну...", "Хай вічно струмує вода", "Мальовнича моя Україна; оформлення фото-альбому", "Краса і біль України": "Свята Спадщина", "Мальовнича Україна", "Скривджена земля", "3 попелу і забуття", "Екологічна юстиція", "Свято врожаю", "Контурна карта виховної еколого-натуралістичної роботи".

Старша школа

Виховні досягнення.

Сформованість екологічної культури особистості:
-    усвідомлення єдності людини та природи;
-    ставлення до природи як до історико-культурної, соціальної цінності;
-    моральна відповідальність за збереження природного довкілля;
-    екосистемний підхід до розв'язання екологічних проблем, стратегій і тех-нологій їх вирішення в інтересах еколого-збалансованого розвитку суспі-льства;
-    критичне ставлення до екологічної інформації та способи її пошуку;
-    правила дотримання інформаційної, харчової та радіаційної безпеки.

Тематичний зміст виховної діяльності

10 клас

"Жити в злагоді з природою", "Вплив канцерогенів у продуктах харчування на організм людини", "Зелений паросток майбутнього", "Ліси для нащадків", "Па-рки — легені міст і сіл", "До чистих джерел", "Екологічний вісник", "Рослини лі-кують", "Весняний вернісаж", "Екологічні наслідки Чорнобиля",  "Екологічна ети-ка", "Екосвіт очима митців", "Декларація прав природи", "Світ навколо мене та я в ньому", "Книга скарг Природи", "Біль твоєї землі, Україно!", "Контурна карта ви-ховної еколого-натуралістичної роботи".

11 клас

"Екологічне маркування товарів", "Про екологію рідного краю", "Ліси — ба-гатство, бережи їх!", "Заповідні території України", "Перлини природи України", "Екологія землі XXI століття", "Що ми залишимо нащадкам?", "За життя — без сміття", "Екополітика — почнемо із себе", "Нове життя відроджених джерел", "Земля — наш дім", "Ми — на варті природи", "Світ професій", "Людина і приро-да", "Еколог — сучасна професія", "Екологічна юстиція", "Злочин проти природи: відеофільми, відеоролики, комп'ютерні презентації тощо", "Контурна карта еколо-го-натуралістичної роботи", "Вплив антропогенних факторів на здоров'я людини", "Шляхи уникнення ризиків у харчуванні", "Річці — чистий берег", "Екологічний об'єкт — наша вулиця",  "Посади дерево",  "Світ природи справжній та неповтор-ний", "Земля у нас одна", "Біль Чорнобиля з роками не зникає", "Запаліть скорбот-ну свічку", "Шануймо лісу дивосвіт!",  "Давай повернемо землі всі веселкові го-ри!", "Вода, яку ми п'ємо", "Екологічні проблеми рідного і краю (України). Приро-да, цивілізація, людина: пошук гармонії".

Комментариев нет:

Отправить комментарий